Primul manifest

8 05 2010

Frati romani,

De peste 20 de ani asistam la construirea unei asa-zise democratii si tacem in fata invaziei de escroci si de nulitati care s-au aburcat la putere si au facut averi pe spinarea noastra, a celor tacuti si civilizati, a celor care-si cunosc lungul nasului, a celor care cred ca bunastarea se construieste prin truda proprie si nu prin „tunuri”, prostitutie de toate felurile ori prin exhibitii televizate. Din putinul nostru am acoperit gaurile date in sistemul bancar, am finantat autostrazi a caror constructie dureaza mai mult decat a piramidelor Egiptului antic, am sustinut fabrici si uzine privatizate apoi in general in favoarea unor tepari care ulterior s-au scaldat in lux orbitor pe seama datoriilor pe care nu le-au platit statului si de care au fost iertati, tot pe spezele noastre. Am suportat sentinte judecatoresti nedrepte, legi strambe si incalcite, coruptie si hotie, baroni locali si moguli.
De peste 20 de ani, aceleasi masti joaca aceeasi piesa, prefacandu-se ca sunt in tabere opuse pe scena politica, iar noi ne lasam pacaliti ca prin votul nostru schimbam guvernari si sefi de stat. Mai mult, in ultima campanie electorala am asistat la o degradare a vietii politice fara precedent, mergand pana la atacuri sub centura si invocarea de forte supranaturale, pana la colaborarea pe fata intre politicieni si interlopi. Recent am aflat si cum functioneaza cardasia dintre politicieni si judecatori.
Acum asistam si la degradarea generala grava a nivelului de trai in Romania. Factura crizei n-o achita nici mogulii, nici baronii locali, care isi mentin profiturile pe seama concedierilor, ci tot noi, ceilalti, care platim taxe si impozite majorate, dar si facturi mai mari la caldura, lumina si gaze din salarii si pensii reduse si din concediile fara plata impuse fortat.
Este insa o iluzie daca mai credem ca prin simpla inlocuire a actualului partid de guvernamant cu un altul din cele existente vom rezolva ceva. Vom inlocui doar gasca de baroni.
Este tot iluzorie si speranta ca daca iesim in strada si ne strigam durerile vom obtine ceva. Am mai facut-o si ne-au lasat sa strigam pana am obosit si-am plecat inapoi la casele noastre, sau ne-au inscenat incendieri si devastari, ca sa ne poata acuza si inspaimanta cu inchisoarea.
Avem insa posibilitatea ca noi, cei din majoritatea tacuta, noi care ne-am scarbit pana si sa ne mai prezentam la vot, sa procedam altfel pentru a matura de pe scena intreaga clasa politica actuala. Avem posibilitatea sa construim o forta politica noua care sa-si propuna readucerea decentei, corectitudinii si dreptatii in viata publica a tarii.
O forta politica noua, cu oameni hotarati, incoruptibili si indispusi la compromisuri terfelitoare. Cu oameni care nu si-au manjit numele si care sunt decisi sa schimbe radical starea de lucruri din Romania. Cu oameni care au coloana vertebrala si demnitate, cu oameni care vor sa fie mandri, nu rusinati ca sunt romani.
Cine sunt acesti oameni? Sunteti chiar voi, cei care cititi aceste randuri.
Va chemam ca impreuna sa constituim un comitet de organizare si sa cladim noua forta politica, pe baza unui program pe care sa-l elaboram laolalta. O forta politica si un program care sa-si propuna readucerea moralitatii si decentei in prim-planul vietii publice.
Va fi greu? Fara indoiala! Fara fonduri, fara moguli, fara „pile” si fara acces la mass-media va fi dificil. Va fi inca si mai dificil in conditiile in care actuala clasa politica a avut grija sa-si protejeze privilegiile si au facut aproape imposibila infiintarea unei forte politice noi, care sa-i matraseasca.
Dar nu este imposibil! Nu este imposibil pentru cel care nu este cuprins de lehamite, lene sau blazare. Nu este imposibil pentru cel care n-a fost ametit de izul fetid al ultimilor 20 de ani si n-a ajuns sa-si fixeze ca unic scop in viata banii si faima obtinute prin orice mijloace. Nu este imposibil pentru cel care vrea sa-si dedice o parte a vietii si activitatii de zi cu zi renasterii si bunastarii societatii si patriei. Nu este imposibil pentru cel care stie ca cea mai nobila cale spre ridicarea personala este ridicarea celorlalti. Nu este imposibil pentru cel caruia romanii ii sunt „aproapele sau”.
Nu suntem putini! Suntem majoritatea in aceasta tara, avem doar impresia ca suntem singuri si izolati, pentru ca am tacut pana acum in fata vacarmului desantat si, tacand cu totii, fiecare a avut sentimentul ca este in minoritate.
E timpul sa ne ridicam, sa nu ne mai lasam calcati in picioare! Ne-a ajuns cutitul la os!

Daca te regasesti printre cei carora le este adresat acest mesaj, daca te-ai saturat de clica din fruntea bucatelor, daca vrei sa ajuti la schimbarea fetzei tarii, trimite un mesaj la actiunea.radicala@yahoo.com. Orice fel de propuneri de colaborare sunt binevenite.


Actions

Information

82 responses

9 05 2010
BlueAngel

1. Sa-ti fie rusine ca n-ai anuntat

2. Ideea e foarte frumoasa. Multi zic ca fac ceva, ca nu mai suporta… dar intr-un final nu se intampla nimic. Din motive enumerate si de tine: lene, blazare, poate chiar rusinea ca “ce va zice X,Y,Z daca fac asta?” Cel mai aiurea e ca trebuie sa ne luptam si cu oameni ca noi, carora le convine situatia actuala, din simplul motiv ca lor le e bine. Conceptii stupide..

9 05 2010
Metalshrine

Adicatelea sistemul ne reprezinta si nu avem ce-i face atata vreme cat oamenii care-l compun sunt ca atare. Pai sa schimbam oamenii, in acest caz. Si vom schimba sistemul.

18 05 2010
Gonzo

Aceeasi parere. Sustin!

11 05 2010
ghici

Esti blonda:P

12 05 2010
ghioaga

Sa schimbam, sa schimbam… Cu ce ? Cu cine ? Cu o tara intreaga de blazati, derutati, incruntati si descreierati ? Pai, unul intr-o mare de 3 000 ce poate sa faca, in afara de faptul ca e privit ca o anomalie genetica ? Sau cum pot eu, X-ulescu, sa schimb comportamentul si obisnuintele strambe ale vecinului daca el a fost handicapat asa de mic ? Multiply this by 3 000 si iti dai seama cu ce ne luptam.

E linistitor insa realizarea faptului ca mai sunt oameni in tara asta care (stai asa, sa vad de mai stiu html) constientizeaza. Asta-mi da sperante ca nu suntem chiar extinct ca natie.

12 05 2010
Metalshrine

E adevarat ca majoritatea sunt asa cum ai spus insa noi, cei putini, trebuie sa fim mai destepti si sa ii schimbam sau sa ne impunem cumva. Inclusiv cu forta. Nu neaparat cea bruta ci mai ales cealalta. Cea care le lipseste lor ;)

12 05 2010
Gigikon

Daca nu ma insel in perioada alegerilor dumneata erai pupinbasist , acu te-ai reorientat de la cacatu portocaliu sau ce sa inteleg?….

12 05 2010
Metalshrine

In primul rand articolul nu este opera mea ci a unui autor ce va aparea de va avea bunavointa sa se inscrie odata pe WordPress.
M-am reorientat, da, dupa ce mi-am luat teapa. Sper ca nu e o vina prea mare asupra mea aceea de a fi crezut ca unii sunt liberali pe bune. Eu raman liberal pana in maduva si oleaca mai departe!

12 05 2010
Metallicus

Iar tu esti ori pupin-prostãnacist, ori pupin-chuckyist. Dacã îtzi închipui cã Gigioanã ori Panselutzã Antonescu pot face ceva în situatzia asta, sau oricare alta, ai cel mai mic IQ din Univers!

12 05 2010
Gigikon

Metallicus toti politicienii au tras pentru ei . Este lucru bine stiut , dar parca psd si pnl cand trageau pentru ei , mai dadeau si o flegma celor din jur. Acum pdl isi tine si flegma aia . 2 la mana pdlistii au un tupeu nemarginit , stau cu mana in buzunarul tau (te fura , dar ei nu fura) si le spui ca au mana in buzunarul tau , iar ei spun ca nu e adevarat.. ;) Parerea mea , un Ceausescu ar scoate tara din kkt , sau ar face ceva.

12 05 2010
Metalshrine

Poate un antonescu sau un hitler. In definitiv cei doi au aparut intr-o astfel de perioada si au accedat rapid la putere din motive evidente.

13 05 2010
George Ionut MUSAT

vezi ca miscarea asta sa nu fie acelasi lucru …
pe noi nu un conducator rasist ne-ar scoate din rahat, ci o schimbare radicala … transformarea tarii in republica populara sau monarhie constitutionala, iar conducatorul ar trebui sa fie musai un neamt, foarte bogat (sa nu ii mai trebuiasca sa fure …), si destept …
Va bagati ?
Eu m-as baga la un astfel de experiment … in 10 ani, Romania va fi schimbata muuuult in bine …

13 05 2010
Metalshrine

Cei doi au aparut, ca si clasa politica de azi, ca urmare a unui vot popular. Sau a nepasarii si girului dat de popor in disperare sau necunostinta de cauza. Daca miscarea asta va fi acelasi lucru inseamna ca am esuat.
Un conducator neamt nu este mai presus de oricare altul. Nemtii nu sunt destepti tare sau sfinti iar conducatorii lor nu huzuresc de cate bogatii detin. Ceea ce conduce bine la ei este frica de justitie. Si nu neaparat cea oficiala, a statului, ci mai ales cea a celor multi care sunt liberali in gandire si vor sa ramana asa. Si asta nu tine de clase sociale sau asociatii profesionale. Aici ma refer la alegatori.
In esenta schimbarea clasei politice este schimbarea hainei si nimic mai mult. Noi ca oameni trebuie sa ne schimbam in gandire pentru a fi altfel. Degeaba am avea liberali la putere daca stam cu gura deschisa asteptand ca statul sa ne infunde pe gat papa bun. Noi suntem cei care trebuie sa facem ceva pentru noi insine si pentru comunitate. Si ma refer aici la comunitatea celor egali noua ca grad de implicare, nu comunitatea tiganilor sau a cersetorilor sau a politicienilor si rudelor acestora care nu fac nimic dar vor sa aiba de toate.

13 05 2010
Metallicus

Deci esti nostaligic al javrei penale de Ceaushescu! Am o veste proasta pentru tine: el i-a creat pe actualii politicieni! Iar dak n-ai observat cã la furaciuni, campioni au fost cei din Partidul Secãturilor Distructive, ai o problema grava de perceptzie a realitãtzii! Poate pussydeii si cei din Partidul Nãrãilor Libidinoshi ti-or fi dat tzie ceva de le iei apararea cu asa sîrg!

12 05 2010
antiignorantu

parlamentul trebuie desfiintat complet … in guvern facut CURATENIE si adusi oameni competenti EXPERTI din PARLAMENTUL DESFIINTAT , FISCUL sa intre cu o ARMATA puternica in toate AVERILE NEJUSTIFICATE COMPLET si uite asa ROMANIA iese din criza in 3 luni si plateste si datoriile la FMI !!!

12 05 2010
Ovidiu

Pina ce ne organizam Basescu mai are timp sa mai distruga.

13 05 2010
Metalshrine

Nu stiu de ce dar comentariul tau a intrat la spam. Sper sa nu se mai intample.

12 05 2010
Xf7

E buna orice initiativa care sa ne miste pe noi, popandaii astia civilizati de care vorbeati, insa ar fi si mai bine dac-ar exista organizare la nivel judetean sau macar de orase mari. Ceva in acest sens?

12 05 2010
Actiunea Radicala

Pai poti fi unul din organizatori, spune-ne pe mail cate ceva despre tine, din ce localitate esti, ca sa te avem in vedere in schema de organizare

13 05 2010
piciu

daca e sa ne agatam de trecut, toti cei din partide erau in defunctul FSN,de acolo au plecat toti ,au devenit peste noapte mai democrati unii decat ceilalti!!
Va fi greu cum ai spus ,fara nimeni in spate,media va face publicitate o singura data dupa aceea gata ,va deveni stire veche,dar se mai pot gasi oameni de buna credinta ,inclusiv magstrati,nu toti sunt corupti

13 05 2010
ghioaga

Bre, nu va mai bumbaciti asa, unul pe altul pe … ce ? Pe considerente politice ? Da’ ce, am innebunit deja ireversibil ? Da’ nu mai avem subiecte de “pus mana-n ciuf” ? Relax, monseri, ca alora din varf li se falfaie. Si mie mi se drapeleaza de ei, dar cand vad ca-s cu sutele, ca-s oranj, ca-s rosii, ca-s maro, ca-s …fill in…. si ca dorm ca nenorocitii, m-apuca o lehamite constitutionala. Si cand mai vad si ultima palma data de Prasescu, cu 25 la suta… hasht…, ma intreb: merita sa ne luam, noi astia, cei din poiana lu’ Iocan, capu’ unul altuia ?

13 05 2010
IRQ

Nu cred ca este greu deloc, opinia publica ar sustine acest manifest si ar subscrie masiv daca ar fi popularizat si promovat iar acest lucru este perfect solvabil.

13 05 2010
Actiunea Radicala

Daca ai idei de popularizare, sunt gata sa le aud.

15 05 2010
IRQ

Vorbeste cu Daniel Raduta, are un numar enorm de prieteni si un “staf de campanie” EXCELENT.
In caz ca sanatatea ii permite si agreeaza, poate sa ajute enorm.

13 05 2010
Gigikon

Guvernul actual trebuie sa respecte dorinta majoritatii , si sa stea cu constitutia in mana daca intelegeti unde bat… Mai departe om trai si om vedea….

13 05 2010
BlueAngel

Zicea nea’ Base’ ca daca nu se iau masurile astea (idioate, cretine samd), Romanica poate pierde statutul de suverana.. Asa.. si? O fi chiar asa o tragedie? Sa ne conduca domn’le altii, daca ai nostri nu au fost in stare sa faca ceva bun in atatia ani. O sa fim si noi la aia din Puerto Rico si nu mi s-ar parea asa o tragedie, atat timp cat noua, oamenilor, ne-ar fi mai bine.
20 de ani de democratie… No shit?! Unde’s?

13 05 2010
unu'

M-am saturat sa inghit batjocura acestui sistem ! M-am saturat sa tocesc cartea si sa nu simt asta si in buzunar ! M-am saturat sa fiu considerat o statistica ! M-am saturat sa fiu confundat cu tiganii cand calatoresc in alte tari ! M-am saturat de moguli, baroni locali si politicieni analfabeti si corupti.

Va rog mult sa cititi acest mesaj pana la capat. Multumesc pentru intelegere.

Imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale si scrisul cu majuscule ! Am scris in graba, cu foarte mult patos si cu foarte multi draci dupa ce i-am vazut pe saracii pensionari (bunicii si parintii nostri) luptandu-se cu jandarmeria.

L-am votat ca un idiot pe Basescu si as fi fost alt idiot daca l-as fi votat pe Geoana.

Am 25 de ani, sunt inginer la privat in Bucuresti si ii sustin din tot sufletul pe pensionari si pe bugetarii care muncesc pentru banii pe care ii iau.

Primul lucru si cel mai important… nu trebuiesc lasati sa ne intoarca unul impotriva celuilalt !!! Ei asta vor ! Vor sa ne dezbine ! NU ! Suntem o apa si un pamant ! Suntem frati !

Alternativele pe care ni le ofera ei nu sunt reale !

Scarbele astea folosesc doctrina marxista in sensul ca ne ofera o teza (PDL), apoi o antiteza (PSD+PNL) ca sa ne dea ideea ca avem de unde alege si lor le rezulta sinteza (FURA TOTI si in culise isi dau mana !) care la randul ei devine teza !!!

Din punctul meu de vedere, singura metoda de a scapa de minciuna si dezastrul in care ne aflam este cea de a declara DICTATURA MILITARA PRIN CARE SA FIE DISTRUSE ABSOLUT TOATE PARTIDELE POLITICE SI CREATE ALTELE NOI DIN OAMENI TINERI, CAPABILI SI INCORUPTIBILI. TOTI OAMENII POLITICI ACTUALI CARE AU FURAT SAU CARE SUNT SUSPECTI DE FRAUDA SA FIE INCHISI ! SA RENATIONALIZAM DIN NOU TOATE FABRICILE SI UZINELE. AFARA CU STRAINII !!! JOS CU HOTII !!! TREBUIE ARESTATI SI PUSI LA MUNCA SILNICA PENTRU RECONSTRUCTIA FABRICILOR SI UZINELOR CARE ADUCEAU ACESTEI TARI BANI !!!!!!!!

DICTATURA MILITARA !!! SPER CA CINEVA DIN ARMATA CARE SUFERA PENTRU ACEASTA TARA SA VADA ACEST MESAJ !!!

ROMANIA LA ORA ACTUALA NU MAI PRODUCE NIMIC !

MOTORUL ECONOMIC AL ROMANIEI POATE FI REPORNIT DOAR PRIN RENATIONALIZAREA TUTUROR FABRICILOR SI UZINELOR CARE AU FOST PRIVATIZATE PRIN LICITATII ORDINARE SI PRIN RECONSTRUCTIA CELOR CARE AU FOST DISTRUSE !

ADUCETI-VA AMINTE CA ACEASTA TARA A FOST GRANARUL EUROPEI !

ADUCETI-VA AMINTE CA MASONII IN ROMANIA AU FOST EXPULZATI SAU INCHISI PE VREMEA COMUNISTA !

ADUCETI-VA AMINTE CA TARA ACEASTA A NU A AVUT DATORII EXTERNE INAINTE DE ‘89.

ADUCETI-VA AMINTE CA PE VREMEA LUI CEAUSESCU EXISTA BUN SIMT !

ADUCETI-VA AMINTE CA TOATE SOSELELE DIN TARA AU FOST CREATE PE VREMEA LUI CEAUSESCU IN TIMP RECORD !

ADUCETI-VA AMINTE CA BUCURESTIUL S-A DEZVOLTAT SI EXTINS EXTRAORDINAR DE MULT INAINTE DE ‘89 (NU STIU DE ALTE ORASE). CHIAR DACA TOTI MARLANII DE LA TARA AU FOST ADUSI AICI – DAR DEH’ TREBUIA SA AIBA CINE SA CONSTRUIASCA BLOCURILE IN CARE STAM.

ADUCETI-VA AMINTE CA BUCURESTIUL ERA CONSIDERAT “MICUL PARIS”.

ADUCETI-VA AMINTE DE EROII CARE AU MURIT LA REVOLUTIA / LOVITURA DE STAT REGIZATA DE RUSI/AMERICANI SI CARE SI-AU DAT SFARSITUL PENTRU UN VIITOR MAI BUN !

ADUCETI-VA AMINTE CA SUNTEM UN HIBRID DE ROMANI SI DACI SI CA AVEM UN SANGE MANDRU !

INVATATI SA RIDICATI CAPUL SUS !

INVATATI SA VA CERETI DREPTURILE !

INVATATI FAPTUL CA SUNTEM FRATI SI CA TREBUIE SA FIM UNITI !

INVATATI CA MERITAM MAI MULT ! NU SA MUNCIM CA NISTE SCLAVI PE SALARII MIZERE !
!

DICTATURA MILITARA TIMP DE 5-10 ANI SI APLICATE MASURI DRASTICE SI DE URGENTA AR PUNE INAPOI TARA PE PICIOARE !

IDEILE SUNT:

- Renationalizarea tuturor fabricilor si uzinelor deoarece aceasta tara nu mai produce nimic ci doar consuma

- Sustinerea agricultorilor si fermierilor

- Scoase afara din tara toate jegurile straine care au pus mana pe industria romaneasca

- Expulzarea / arestarea masonilor (adica tot politicienii romani si marii smecheri)

- Distrugerea partidelor politice existente si crearea unora noi care sa fie bazate pe principii corecte si reale.

- Clasa politica actuala trebuie schimbata cu o clasa tanara, incoruptibila si capabila.

- Sustinerea industriei private. Sa fie stopata sugrumarea IMM-urilor pentru a fi evitata evaziunea fiscala.

Si multe, multe altele…

CUM ESTE POSIBIL DOMNE SA CHELTUI 5 (CINCI) MILIOANE DE EURO PENTRU A IMPORTA MERE (cica ECO – astia chiar fac misto de noi) CA SA LE DAI ELEVILOR !?!?! CUM MA ? CAND AVEM ATATEA LIVEZI… NENOROCITII DRACULUI !!!

ATENTIE ! PSD-UL VREA SA MUSTE DIN CASCAVAL ! NU PUNETI BOTUL LA MINCIUNILE CELORLALTI !

NU MAI VREM HOTI, MINCINOSI SI ANALFABETI LA CONDUCEREA ACESTEI TARI ! GATA ! AJUNGE CAT AM INGHITIT !

ESTE TIMPUL PENTRU O REVOLUTIE !
DAR DE DATA ASTA SA FIE A NOASTRA ! A POPORULUI ROMAN SI NU A HOTILOR CARE VOR SI EI O BUCATA DE CASCAVAL !

ROG GENERALII DIN ARMATA SA VINA IN AJUTORUL POPORULUI ROMAN !!!!

HAI SA NU II MAI LASAM !!! NU PDL ! NU PSD ! NU PNL ! NU PRM ! NU UDMR ! NU PC

13 05 2010
Adrian

Generali? care? cei cateva mii avansati de Basescu? Visezi!

13 05 2010
romeo

ehh multe lucruri adevarate spuse aici

13 05 2010
Actiunea Radicala

ehh, ce bine ar fi sa pui si tu umarul daca esti de acord cu ce spunem

13 05 2010
Asterix

Bine ai venit!
Intotdeauna am considerat ca ai ceva de spus.
Apreciez cenusa de pe cap de la “16:04:49″, se poate intimpla oricui.
Te-am trecut la “favorite” si o sa te urmaresc zilnic. Vezi ca dau la gioale ;)

13 05 2010
Metalshrine

Welcome! Si da-i fara mila.

27 05 2010
Asterix

Nici o miscare.
Te-am inlocuit la “favorite”, o sa mai trec eu pe aici. Cindva.

14 05 2010
Mihai

Fratilor sa fim uniti,sa nu ne certam intre noi.daca ne uneste acelasi gind si aceleasi idei atunci sa actionam.manifestul si ideile ACTIUNII sunt bune,trebuie raspindite si romanii le vor primi,caci cei necajiti,umiliti,batjocoriti si furati sunt multi si plini de furie,le lipseste scinteia

14 05 2010
chitzy

Eu propun ca primul pas sa fie altul. Tot romanul care se simte furat de cei care, cica, ne conduc sa faca o mica donatie, cat poate omul. Si cu banii stransi angajam un lunetist sa ne scape de toti politicienii, moguliii si hotii care-si bat joc de noi. Si astfel rezolvam din start doua probleme, scapam de actualii si bagam frica in viitorii astfel incat sa se gandeasca de doua ori inainte sa faca ceva.

14 05 2010
Metalshrine

Asta chiar este o idee radicala :lol:

14 05 2010
Actiunea Radicala

Prea radicala totusi…plus ca are dezavantajul ca-i va transforma pe impuscati in martiri nationali inmormantati cu onoruri, asta ne-ar mai lipsi sa pasim pe bulevardul Adrian Nastase, sa urmeze statia de metrou Ion Iliescu, sa avem bustul lui Crin Antonescu in fata la Universitate, sa studiem arhitectura la Institutul Dinu Patriciu, sa mergem la Biblioteca Nationala Emil Boc si sa decolam de pe aeroportul Traian Basescu.

14 05 2010
Metalshrine

:lol:

14 05 2010
Asterix

Teorie.
Ia sa vedem citi din noi vor fi pe 19 mai in Piata Victoriei ca sa se alature mitingului?

Hai sa dam sfoara-n tara si sa ne plimbam pe 22 sau 23 mai tot prin Victoriei intre orele 14 si 16 ori intre 18 si 20 sau orice ora. Sau ne plimbam intre Universitatii si Romana. Ne recunoastem dupa un tricou rosu. Nu rosu ca sintem comunisti, nici galben ca sintem liberali. Sa fie verde ca sa aiba motiv sa ne numeasca legionari. Care nu-i din Bucuresti sa se plimbe pe la prefecturi. Daca iese ceva ne putem gindi si la alte lucruri.

Ce rezolvam cu aceasta plimbare? Vedem cu adevarat daca doar dam din gura si le aratam ca nu-i de joaca si oricind putem reactiona.

Ia sa vedem daca sintem doar teoriticieni, cine lanseaza invitatia?

14 05 2010
Asterix

Nici o reactie, nici macar “esti prost bai”…

14 05 2010
Metalshrine

Si la ce reactie te gandeai, Luminatia ta? De iesit vom iesi sa ne plimbam dar nu va iesi nimic. Adica nu vor iesi imbranceli cu jandarmeria sau aruncat guvernul pe geamul tranzitiei, sparge-l-ar cu capul lui boc!

14 05 2010
Asterix

Pai ma gindeam la ceva de genul bla bla bla alea alea, ceea ce se cam intimpla peste tot de altfel.

Ia sa ne inchipuim noi vreo 20.000 de oameni (stiu ca nu sint atitia practicieni, dar ne inchipuim) cum se plimba pe un trotuar. Bineinteles ca nu vor avea loc si vor ocupa si o banda de circulatie. Masinile se vor inghesui pe ce-a ramas si se va face blocaj. Autoritatile se vor sesiza si vor trimite citiva jandarmi sa supravegheze de la distanta. Deci avem lumea, avem si jandarmii dupa dorinta ta. Oricum nu poti da un mesaj pe net care sa nu ajunga si la ei, asa ca vor fi pregatiti din timp. Daca e aglomeratie mare vede lumea ca se poate, bineinteles ca de la stiri ca apar si astia. Si sa te tii lume a doua zi la aceiasi ora.
Cum suna in teorie?

14 05 2010
Metalshrine

Eu nu mi-am exprimat dorinta de lume sau jandarmi. Pe de alta parte genul acesta de revolutie episodica, la aceeasi ora, 2 zile diferite si in plus spontana este o utopie. Nici macar nu s-ar numi revolutie ci mai degraba revolta spontana fara vreun scop clar si sustinut de toti cei prezenti.

Maestre, ia platforma asta radicala ca pe o gandire care nu s-a mai intamplat demult in tara asta si nu ca pe vreun partid cu platforma program care scoate oameni in strada si ii priveste cum ii fac jocurile, din spatele unui geam cu perdea sau a unei sticle numita TV. Ia-o mai curand ca pe un mod de gandire liber. In definitiv este vorba despre libertate si liberalism aici. Nu de miscari de strada. Astea nu sunt eficace pe cand ideile sunt mult mai eficace. O masa de oameni care actioneaza din convingere, fara sa se intalneasca la un miting ci fiecare la locul lui, este mult mai eficienta decat greva sindicatelor, chit ca va fi generala.

14 05 2010
Asterix

Sint in ceata, mesajul anterior suna asa:
De iesit vom iesi sa ne plimbam dar nu va iesi nimic. Adica nu vor iesi imbranceli cu jandarmeria sau aruncat guvernul pe geamul tranzitiei, sparge-l-ar cu capul lui boc!

Astia abia asteapta sa stam fiecare acasa si sa filozofam intr-un fotoliu. Si cind va fi eficienta, peste citi ani? Ultima oara s-au dat rezultatele in decembrie…

14 05 2010
Metalshrine

Va fi eficienta cand vom fi destul de multi care sa gandim si sa fim gata sa actionam intr-o directie clara si fara constrangeri sau dogme stupide. Si mai ales fara speranta ca ne vom “scoate” cu ocazia asta.

14 05 2010
Asterix

Ca sa schimbi ceva trebuie sa ai friiele. Ca sa poti avea friiele trebuie sa te puna lumea acolo. Ca sa te puna acolo trebuie sa te voteze. Ca sa te voteze trebuie sa candidezi. Ca sa candidezi trebuie sa ai o organizatie. Daca nu faci pasii astia esti nevoit sa schimbi sau sa indrepti ceva doar votind pe altii. Si risc-risti sa luam o noua pacaleala.
E un cerc.

14 05 2010
Metalshrine

Asta este Calea ce Dreapta aleasa de ei si impusa noua. Cercul acesta are si un diametru pe care o putem lua. Depinde de noi sa fim destul de multi si de inteligenti s-o facem.

14 05 2010
Asterix

Ma consider intre cei multi, dar vad ca nu si intre cei inteligenti.
Am sa citesc si recitesc, poate inteleg.

14 05 2010
Metalshrine

Ei hai, nu exagera. Inca nu am aratat tot ce putem scrie aici. Or sa mai apara una alta si apoi ne vom tria in cei care vor sa mearga mai departe si cei ce raman pe loc.

15 05 2010
DanubianKnight

Eu nu cred in eficienta tentativei de a lansa un nou partid politic, pornit de la zero, care sa le elimine pe cele existente, in conditiile in care pentru o democratie functionala ai nevoie de cel putin doua (dincolo de faptul ca nu ai nicio garantie ca noul partid nu se va corupe la randul sau; hai sa ne asumam ce e al nostru, si sa ne dam seama ca acesti politicieni nu-s veniti din neant, ci sunt produsul societatii romanesti). Cred in schimb ca daca oamenii care doresc intr-adevar o schimbare si sunt gata sa actioneze pentru asta s-ar asocia intr-o organizatie confidentiala non-electorala, sustinandu-se unii pe altii si infiltrand partidele politice existente- si mai ales pe cele aflate de bine, de rau, pe o nisa ideologica clara-, fara insa a intrerupe legatura si a pierde din vedere scopul comun, lucrurile ar putea sa se miste intr-adevar. Exista precedente istorice la care ne putem raporta, si nu vad de ce nu ar functiona si in cazul nostru.

15 05 2010
IRQ

Daca vorbesti despre SRI, el deja exista :D

16 05 2010
brotoiu cristian

Sal lume….am citit comentariile lasate insa numai un mesaj a fost cu adevarat plin de substanta, bine cam extremist insa un mesaj adevarat. Daca intradevar doriti o schimbare trebuie sa lasam vorba deoparte si sa actionam. Eu sunt scarbit de clasa politica actuala, incepand de la basescu- boc, crin antonescu si terminand cu ponta,geoana,nastase si iliescu….acesti politicieni ne au adus in pragul colapsului politic-economic si lucrurile nu trebuie sa mai continuue.

Eu pe blogul meu am indemnat oamenii sa iasa in strada sa nu mai lase politicienii sa ne pacaleasca.
Acesta este un mesaj de pe blogul meu cu care trebuie sa convingem oamenii ca nici un partid politic nu va face ceva si nu a facut nimic.

Putem protesta si impotriva Guvernului BOC pentru slaba prestanta,slaba pregatire de care au dat dovada. Nu pot afirma ca cei care au guvernat inaintea guvernului BOC au fost mai buni,nu, nu au fost, pot spune guvernul Nastase a vandut aproape tot, industrie, banci, etc pe mai nimic asa cum guvernul Tariceanu si-a batut joc de intregul popor cu asa-zisa crestere economica din perioada 2007-2008 si totusi a lasat un deficit de peste 5%

http://bgccristian.blogspot.com/….. aici puteti gasi parerea mea.

16 05 2010
brotoiu cristian

http://bgccristian.blogspot.com/

17 05 2010
Actiunea Radicala

Imi cer scuze pentru tacerea din timpul week-end-ului, prin urmare si pentru intarzierea cu care raspund celor care au lasat comentarii in ultimele 2-3 zile.
Pentru Asterix si Cristian Brotoiu: admir avantul dvs. revolutionar si as iesi si eu in strada daca as fi convins ca astfel se poate rezolva ceva. Dar daca va uitati cu atentie, in statele zis democratice protestele, demonstratiile si chiar incendierile nu duc la schimbari de regim. Avem Grecia acum, a fost Franta in urma cu cativa ani. Chiar daca, luand in considerare presiunile populare, Parlamentul da un vot de neincredere si se schimba guvernul, noul guvern va fi doar un alt exponent al aceleiasi gasti – cu alte cuvinte, alte masti, aceeasi piesa. Admitand ca o miscare de strada are o asemenea amploare (si violenta, cel mai probabil) incat sa duca totusi la o schimbare de regim, daca nu exista o organizare temeinica prealabila puterea va fi inhatata de te-miri-cine iar rezultatele ar putea fi cu totul altele decat cele scontate. Dau ca exemplu lovilutia din decembrie 1989, cand in fruntea statului nu au ajuns revolutionarii ci tot fostii comunisti deghizati in revolutionari, deoarece acestia aveau deja o organizare prealabila si se cunosteau intre ei. In Cehia revolutia de catifea a avut succes pentru ca cei care au demarat-o erau organizati in prealabil, la fel s-a intamplat si in Polonia.
Pentru DanubianKnight: unde ati citit, in textul meu, ca propun eliminarea partidelor politice existente? Eu am spus ca trebuie maturata scena politica, altfel spus oamenii politici actuali trebuie sa se retraga in viata privata. Cum n-o vor face de bunavoie, propunerea mea este de construire a unei forte politice care sa preia puterea si sa se ocupe, printre altele, de trimiterea acestor oameni acolo unde le este locul, adica dupa gratii in cele mai multe cazuri. Nu am sugerat desfiintarea sau interzicerea partidelor politice actuale, ca organizatii, deoarece nu putem reprosa unei doctrine ca este criminala, nu doctrinele ci oamenii omoara sau chinuiesc alti oameni. Nicaieri in programul vreunui partid politic actual nu scrie ceva de genul: noi ne propunem sa facem sapte gusi si averi fabuloase pe spinarea fraierilor platitori de impozite, din contra toate declara ca vor bunastarea poporului. Cat despre propunerea unei organizatii confidentiale care sa-si propuna infiltrarea si reformarea din interior a actualelor partide politice, cred ca are mai multe puncte slabe:
1. O astfel de organizatie ar fi un fel de loja masonica, cu toate suspiciunile care decurg din acest statut, mai avem deja cateva nu cred ca ne mai trebuie inca una.
2. O astfel de organizatie nu are sanse sa devina una de masa. Deci nu va putea trimite suficienti oameni intr-un partid politic astfel incat acestia sa devina majoritari. Chiar daca ar trimite cativa oameni, ca sa fie acceptati printre lupi acestia vor trebui sa urle ca lupii, sa faca afaceri cu lupii si in final sa devina la randul lor lupi, pentru a accede spre varful ierarhiei lupilor.
3. Cati din oamenii cu adevarat cinstiti accepta sa-si compromita numele si reputatia in acest mod, prin asociere cu tot felul de escroci? Notiunea de cinste este incompatibila cu duplicitatea pe care o presupune statul la aceeasi masa cu escrocii, cu gandul de a-i inlatura din viata publica.
4. Peste 50% din electorat nici nu se mai prezinta la vot, de scarba. Oare cati din acesti oameni ar fi dispusi sa mai si intre intr-un partid politic in care nu cred, pentru a-l reforma din interior? Chiar presupunand ca o asemenea actiune de infiltrare ar avea succes, cati s-ar prezenta la vot pentru a sustine unul din actualele partide politice care la un moment dat ar avea o alta garnitura de lideri si ar declara ceva de genul: “Am fost un partid plin de incompetenti si corupti dar acum ne-am curatat si suntem cinstiti si competenti”?
Din motivele enumerate mai sus consider propunerea lui DanubianKnight drept utopica si fara sanse reale de succes, mai mult o asemenea actiune este si periculoasa deoarece membrii unei organizatii confidentiale pot fi oricand acuzati de asociere in scopuri ilegale sau criminale, iar in acest caz cel putin linsajul mediatic, daca nu cumva chiar si cel juridic, este garantat.

17 05 2010
Asterix

Mda…
Noi dam din taste pe aici si batem apa-n piua, nu ca s-ar face ceva in 5-6 zile, dar…
Am bagat la cap, stau in fotoliu si ma uit la televizor, nu ies in strada si nu-mi strig nemultumirea. Astept sa apara manifestul doi, manifestul trei si cite or mai fi. Oricum, miercuri o sa-mi iau 2 ore libere si dau o fuga in piata. Nu in Obor. Dupa aceea ma intorc acasa, ma asezez in fotoliu si ma uit la televizor asteptind ceea ce spui tu: ” propunerea mea este de construire a unei forte politice care sa preia puterea”.
Primiti si pensionari in organizatie? Pina atunci imi vine timpul de pensionare.

17 05 2010
Metalshrine

Bre, devii pesimist si nu e bine, da? Citeste cu atentie ce s-a scris si ce se va mai scrie. In definitiv si jidanilor din Rusia tarista le-a venit doar o idee pe care au transformat-o in cosmarul actual al planetei. Si anume comunismul. Ideile ne pot transforma ca oameni, iar stransi in jurul unei idei nu mai conteaza sa ajungem in varf ci sa fim ca atare.

17 05 2010
Asterix

Raspundeam mai repede, dar m-a vrajit Vladescu.

Eu pesimist? Nu eu am spus ca pleaca astia si vin tot ei. Nu eu am inceput sa dau exemple de genul “poti sa te duci, dar te duci de pomana”.
O sa citesc cu mare atentie ce-o sa se mai scrie si pe aici si prin alte parti.

Evreii aia din Rusia au facut-o cu banii nemtilor, nu?

17 05 2010
Metalshrine

Asta nu mai stiu. Insa au facut-o pe ideea “nemtilor” marx si engels. Asta e sigur. Astia doi sunt primii care au pus in teorie genocidul din rationamente sociale. Iar Europa are in centrul ei, la Berlin, statuile acestor doi “ideologi”… Asta spune multe, nu?
Marx si Engels

17 05 2010
Actiunea Radicala

Pentru Asterix: N-am spus sa nu iesim in strada, iesitul in strada are utilitatea lui, doar am atras atentia ca este nevoie de mai mult decat de o demonstratie in care ne varsam naduful, ne consumam energia si ne racorim bojocii. Daca astepti sa se construiasca forta politica stand in fata televizorului, si daca toti asteptam asta, n-o sa se construiasca singura. Asa ca daca vrei sa faci ceva implica-te, difuzeaza manifestul asta prin toate mijloacele de care dispui – Internet, prieteni, cunostinte, rude etc – si dupa un timp vino si ne spune c-ai gasit o mana de oameni care vor sa se alature proiectului. Pe de alta parte gandeste-te si spune-ne ce ar trebui, in opinia ta, sa cuprinda programul viitoarei forte politice. Daca gasim suficienti oameni care sa ni se alature, ne putem ocupa si de urmatoarea etapa: legalizare, finantare, organizare, sedii etc.

17 05 2010
Asterix

Uite cum vad eu situatia:
1. “Actiunea radicala” ne spune sa nu fim asa radicali pentru ca “ne consumam energia”. Tot aceeasi actiune radicala spune ca: DACA, deci exista inca un “daca”, gasim suficienti oameni care sa ni se alature… Cam ce inseamna suficienti oameni, 2, 12, 43, 75, 184, citi “e” minim?
2. Ma implic si difuzez, ce le pot raspunde celor care ma intreaba ce si cum? Inca nu stiu nici eu, dar stati pe aproape ca ni s-a zis ca o sa se mai scrie.
3. Bun, string 5 persoane si va anunt ca astia exista. De unde stiu ca nu o sa fii radical si o sa ai o actiune radicala? Cite nu se intimpla pe net…
4. Eu sint Toma Necredinciosul si voi imi faceti dovada ca toata chestia asta este mai mult decit serioasa. La primele alegeri interne are voie sa candideze oricine la sefie?
5.
6.

83. Teorie!

17 05 2010
Roxana

Imi pare reala o prima forma de organizare cea de pe 19. Intai previi, apoi actionezi.
Deocamdata mi se par usor utopii ceea ce spuneti voi, numai si prin faptul ca lumea e satula de politicieni, falsi politicieni, viitori politicieni. Adica oameni care spun.
Concret, ce facem? (PS – Recunosc, sunt doar un bun executant) – (mai putin, cu pistoalele, amnarele etc)

17 05 2010
Actiunea Radicala

Asa cum am spus si mai sus, nu este inutil racnetul sindical de pe 19 mai sau mitingul pe care vrea sa-l organizeze Cristian Brotoiu, este doar insuficient pentru ca nu va avea decat in cel mai bun caz un efect punctual, in timp ce ne confruntam cu o problema generalizata deja. Ce facem? In acest moment popularizeaza manifestul prin toate mijloacele de care dispui – Internet, prieteni, cunostinte, rude etc – si anunta-ne cand ai gasit cativa oameni seriosi care vor sa se implice.

17 05 2010
teiucul

Actiune – ma gandesc totusi ca porti si tu un nume, daca tot esti atat de revolutionar si atat de radical:

Ce inseamna a te implica?
A te implica in ce?
Ce te face sa arunci o umbra de indoiala asupra oamenilor care deja au intrat aici, spunand “si anunta-ne cand ai gasit cativa oameni seriosi care vor sa se implice.”?

Asa, de inceput! Si inainte de buna seara!

17 05 2010
Actiunea Radicala

Pentru Asterix: de ce ma pui sa repet? “Radical” nu inseamna doar strigatura in strada, ti-am spus ca este buna si aia, dar total insuficienta. Daca recitesti materialul initial de la care a plecat toata aceasta discutie vei intelege, sunt sigur, ce fel de actiune radicala propun. “stati pe aproape ca ni s-a zis ca o sa se mai scrie” – ti-am spus eu asa ceva? Dar ca sa nu fii descurajat, da o sa mai scriu. Cat despre chestiunea cu cate se intampla pe net, daca dadeai un mail la adresa indicata ti-as fi propus o intalnire sa ne cunoastem face-to-face, ca sa nu crezi ca sunt o fantoma virtuala care dispare in negura pixelilor. Cat despre alegeri interne si cum vom proceda, asta vom stabili in comitetul de initiativa, nu mi se pare ok sa spun de unul singur da, poate candida oricine sau nu, doar cei care indeplinesc anumite criterii.

17 05 2010
Actiunea Radicala

Pentru Teiucul: cred ca este o problema de perceptie faptul ca ai impresia ca daca le-am propus celor care m-au intrebat ce-i de facut sa gaseasca oameni seriosi as arunca o umbra de indoiala asupra celor care au intrat aici. Din contra, le acord credit de vreme ce ma bazez pe judecata lor in alegerea oamenilor seriosi de cei neseriosi. In alta ordine de idei, da, te gandesti bine, port un nume. Dar cum dumneata aici te numesti Teiucul eu ma numesc Actiunea Radicala. A te implica = a participa la construirea fortei politice de care vorbesc in materialul initial. La fel, buna seara!

17 05 2010
Xf7

As vrea sa vad si manifestul 2. Dar daca-l vad si pe-al treilea inainte de a avea vreo actiune concreta (organizare, ceva!!), poate infiintam un cenaclu literar, gasim si niste sponsori sa bage reclame pe blog si organizam concursuri cu brelocuri drept premii.
Asterix, televizorul iti prieste, iti stimuleaza in mod cert gandirea critica, deocamdata stai acolo cu folos, am sa-ti urmez exemplul… Oricum, eu chiar am incercat sa ma implic si am difuzat pe un blog acest prim manifest, a avut vreo 50 de accesari in doua zile in conditiile in care cei care acceseaza site-ul pe care e blogul sunt doar vreo 300 (romani), insa prea putine persoane m-au contactat (dar se compenseaza, ca sunt persoane hotarate!).
teiucule, nu cred ca vrea nimeni sa arunce vreo umbra de indoiala asupra celor prezenti, cred ca initiatorii doresc o crestere a acestor discutii pentru a-si proba ca “bulgarele de zapada” a pornit sau e pe cale…

P.S. Fara organizare – ca suntem putini sau multi nu importa – ne paste onanismul intelectual. Fara scop clar definit nu poate exista organizare. Scopul nu poate fi atins daca nu cunosti modalitatile prin care-l poti atinge. Cred ca primul pas ar fi sa definim mai clar scopul (“Va chemam ca impreuna sa constituim un comitet de organizare si sa cladim noua forta politica, pe baza unui program pe care sa-l elaboram laolalta. O forta politica si un program care sa-si propuna readucerea moralitatii si decentei in prim-planul vietii publice.”), adica sa vedem ce-ar trebui sa cuprinda acel program, si dupa aceea sa propunem modalitati concrete prin care poate fi atins. Dupa ce stabilim si acele modalitati putem zice “ba, tu esti sefu’”, “ala e trezorieru’”, “io-s responsabilu’ cu nevasta vecinului” etc.
Are sens ce spun?

18 05 2010
Xf7

Pun aici o scrisoare primita prin e-mail, sper sa nu fie o problema, sunt tare curios ce-ati avea de comentat (pentru ca e o prima forma de incercare de organizare)…

18 05 2010
Xf7

Dragi romani,

de azi refuz sa mai platesc impozite, refuz sa mai am carte de munca in acest stat guvernat de oameni incapabili, corupti, ne-educati, care nu au in vedere decat propriul interes.
Refuz sa mai finantez politicieni imbecili si amante care sfideaza o tara intreaga.
Nu as avea nimic impotriva doamnelor apropiate presedintelui tarii, dar cand ele beneficiaza de bugete de milioane de euro printre care sunt si banii mei, banii parintilor mei, banii angajatilor mei, am o mare problema. E un blowjob mult prea scump!
Refuz sa mai platesc taxe la stat pentru ca de ani de zile platesc sute de milioane de lei impozite pentru un stat care nu ma sprijina in nici un fel. Platesc zeci de milioane pentru Sanatate, desi sunt constienta ca daca voi ajunge vreodata intr-un spital din Romania , voi fi tratata mizerabil.
De ani de zile, refuz sa ma mai uit la televizor, mi-e greata de politicienii romani, nu ma duc la vot pentru ca nu am pe cine sa votez, imi vine sa vomit cand vad panourile publicitare din campanii electorale gen “noua ne pasa de Dumneavoastra”, refuz chiar si sa ma plang, pentru ca sunt mult prea ocupata sa imi castig existenta – cu toate acestea, cand se apropie data de 25 a lunii, in mod mecanic ma impacientez sa fac rost de banii care trebuie platiti la stat, pentru ca, nu-i asa? – “cu statul nu te joci”. Dar iata ca suntem in plina criza, iata ca pentru prima data nu am reusit sa platesc taxele la stat si mi-au fost blocate conturile! Si asta m-a ajutat sa ma trezesc, am deschis ochii, m-am uitat in jurul meu cu atentie, am pus intrebari, am deschis televizorul pentru prima oara in ani de zile…si ce am vazut? EBA si Becali ma reprezinta in Parlamentul European, Elena Udrea beneficiaza de bugete de milioane de Euro de care dispune cum o taie capul, doamna Ridzi arunca 86 milioane de Euro pe o telecabina cand exista orase in Romania care nu au nici macar un spital de Doamne Ajuta, domnul Patriciu vinde Petromidia pentru cateva miliarde din care sunt curioasa daca plateste vreo taxa la stat.
Jocuri politice murdare, politicieni corupti si curve, haos total, o tara vanduta pe nimic de niste agramati care nu si-au vazut decat propriul interes – macar daca ar fi vandut-o scump!, investitori straini care efectiv nu au cu cine discuta in Romania si se lupta cu morile de vant, si toti oamenii de calitate pe care ii cunosc stau cu capul bagat in nisip… l-am avut si eu, pana astazi – dar am realizat ca oricat de multi bani as face, oricate tari as vizita, oricate carti as citi, oricat as incerca sa nu ma las afectata, la sfarsitul zilei, traiesc tot aici si tactica strutului imi va face mai mult rau si pe termen lung daca nu m-as implica ACUM.
Nu se mai poate asa! Destul este destul!
Romania nu este doar o tara de hoti, de agramati, de curve, de parveniti, de oameni fara “balls” si fara coloana vertebrala.
Sa protestez prin a nu imi plati taxele nu este suficient, desi daca ar mai face-o si altii, s-ar putea declansa ceva. Fac apel catre toate persoanele integre, capabile, educate, care au cladit ceva prin munca lor, fara sa fure, sa ia atitudine pentru a stopa prostia ce ne afecteaza pe toti. Sunt milioane de tineri destepti, multi dintre ei muncesc peste 12 ore pe zi pentru multinationale sau pentru businessul lor propriu, oameni educati, in Romania si peste hotare, oameni care au gestionat milioane de euro, oameni cu viziune, talent, pro-activi, integri, care stiu sa comunice eficient si stiu ce inseamna sa livrezi, stiu ce inseamna un deadline, stiu ce inseamna reresponsabilitatea; sunt sute de mii de romani de calitate, plecati din Romania pentru a produce si a consuma in alte tari, cladind economia altor state – s-ar intoarce maine in Romania daca nu ar fi circul care este acum aici.
Trebuie sa luam atitudine, trebuie sa facem o schimbare, este nevoie de o Miscare a romanilor cu “balls” si cu coloana vertebrala!
O Miscare de Intoarcere Acasa, atat a romanilor plecati slugi in alte tari, cat si a celor care, desi am ales sa ramanem aici, suntem absenti, pasivi, indiferenti si suportam ce ni se intampla doar visand la urmatoarea iesire din tara .
E nevoie de o miscare in care leaderii sa fie testati si para-testati, asa cum se intampla cand esti angajat intr-o companie multinationala, fara sa fie acceptati daca nu li se dovedeste integritatea si eficienta.
O miscare a oamenilor care nu au mai fost implicati in viata politica, neintinati, ne-spalati pe creier, ne-jigoditi.
O miscare fara traseisti politici sau scursuri de la alte partide. Este nevoie de o miscare a oamenilor destepti, tineri, cu atitudine, experti in domeniul lor. Si tu si eu cunoastem cel putin 5 oameni inteligenti care ne-ar putea reprezenta mai bine in Parlamentul European decat EBA sau Becali.
Oare de ce nimeni nu actioneaza? Daca acum cinci ani ne-am fi implicat cu totii macar o ora pe saptamana, in mod sigur nu s-ar fi ajuns aici. Cati bani furati, cate proiecte blocate, cate fonduri nefolosite in cinci ani de zile…. Daca am dialoga constructiv, daca ne-am intalni o ora pe saptamana, daca am actiona, daca am putea aduna si monta toti oamenii destepti, corecti, creativi, eficienti pe care ii cunosc eu si pe care ii cunosti tu s-ar vedea si simti diferenta in cinci ani de acum incolo.
Avem un plan de organizare, avem un plan de finantare, avem usi deschise catre marile centre politice si financiare care cauta in Romania un interlocutor nou. Nu credeti ca si marilor puteri le-ar face mai multa placere sa discute cu oameni educati decat cu agramatii parveniti ce reprezinta interesele Romaniei in momentul de fata?
Propun infiintarea unei Miscari a Corporatilor – oameni din banci, industrie, finante, firme de avocati, experti PR, intreprinzatori privati care au calitatile necesare sa scoata tara din criza. Este singura solutie viabila pentru Romania de acum – tara noastra se poate pune pe picioare numai daca s-ar uni toti oamenii capabili pe care ii avem in toate domeniile – creiere vanate de toate companiile multinationale, care gestioneaza bugete de miliarde, conduc sute de mii de angajati, sunt cosmopoliti, stiu sa negocieze, sa munceasca, sa comunice intr-un mediu international, intr-o piata globala – nu au doar viziune limitata de speculant din Pipera Tunari.
E nevoie de o alternativa in Romania . E nevoie de o Miscare in valorile careia sa ma regasesc si eu, sa se regaseasca si Andreea Minescu, prietena mea care la 26 de ani are firma ei, facuta fara ajutorul nimanui, munceste 13 ore pe zi si seara mai merge si la cursuri de German Business, in care sa se regaseasca si Ileana Badiu, Managing Partner la una dintre cele mai mari agentii de publicitate, care munceste 14 ore pe zi chiar si in luna a opta de sarcina… si Tereza Valcan, expert in PR, care a studiat in State, face MBA la Londra, s-a intors sa munceasca in Romania si ar putea sa ne reprezinte in mod sigur mai bine decat EBA… ..
si Radu Manolescu, care la 28 de ani si-a facut firma lui de Head-Hunting, fara ajutorul nimanui si a adus-o in topul firmelor de profil… si doamna Camelia Sucu, ajunsa in TOP Capital fara sa fure un leu, prin munca sa de ani de zile… si doamna Mihaela Nicola, guru-ul publicitatii din Romania, si Maria Lucia Hohan, designerul ale carei creatii se vand in toata lumea si care a ajuns unde a ajuns prin propria sa munca….. si Pepe Berciu, care a studiat la Londra si are businessul sau de succes… si fratii de la Fratelli, care cu creativitate, pasiune si munca s-au impus in viata de noapte a capitalei…. si Violeta Balan, care a terminat Magna Cum Laudae o facultate de drept din America, munceste pentru una dintre cele mai mari firme de avocatura din lume si s-ar intoarce maine acasa dar nu are la ce… si Horia Mocanu, primul roman admis la Harvard, care scrie istorie intr-o tara vecina… si Edy Uzunov, proprietarul agentiei Regatta, cultivat, meloman, impecabil… si Floriana Jucan, jurnalista erudita ce s-a incapatanat sa educe cititorul de presa din Romania si a reusit sa impuna pe piata o revista fara femei dezbracate si barfe dezgustatoare… si Fady Zaidan, cel mai conectat si charismatic manager pe care ilcunosc…. si Loredana Salcianu, avocata care a avut curajul acum patru ani sa plece dintr-o multinationala si sa isi deschida propria ei firma de avocatura… si Angela Teodora Burz, intreprinzatoarea eleganta care si-a facut bagajul si a plecat sa faca business in Shangai, dar duce dorul prietenilor din Romania … si Diana Dondoe, care i-a sfidat pe toti cei ce au respins-o in Romania, ajungand prin munca, perseverenta si consecventa unul dintre cele mai celebre top modele ale lumii, facand milioane cu o detasare eleganta si impresionand lumea intreaga prin eruditia sa – dar duce dorul tarii ei… si Bogdan Voica, la 30 de ani manager al uneia dintre cele mai cunoscute si exclusiviste agentii imobiliare din Europa…. si Eveline Pauna, care la 20 de ani, face o facultate, lucreaza 10 ore pe zi si in putinul timp liber merge la Opera… si Raluca Safta, care la 23 de ani a avut curajul sa-si deschida propria ei firma de relocari si a ajutat sute de expatriati, directori de companii multinationale sa se relocheze in Romania … si Damian Draghici, cu IQ de geniu si cu premiul Grammy care a ales sa se intoarca in Romania la radacinile sale…
Asta e Romania mea! Nu Vanghelie, EBA sau Becali!!
Si acestia sunt doar cativa dintre oamenii pe care ii cunosc….mai sunt atatea milioane de oameni destepti si muncitori, corecti si educati, capabili si integri… Ma intreb, atatia oameni destepti nu se rusineaza ca sunt reprezentati de Gigi Becali si de EBA? Ma ingrozesc la gandul ca EBA va negocia pentru Romania fonduri de zeci de milarde de Euro!
Nu va este rusine ca sunteti condusi de un om politic care nici macar nu poate sa pronunte Google? Nu va este rusine sa va dati la o parte cand in masinile cu girofar trece un agramat, un hot sau o papusa blonda cu
tupeu si cu un singur talent, platit mult prea scump? Din banii vostri?
Am innebunit eu sau am innebunit noi cu totii sa stam pasivi in timp ce suntem calcati in picioare pe banii nostri? Ei bine, mie mi-a ajuns. Imi este rusine ca am stat cu mainile in san si s-a ajuns ca astazi sa fiu reprezentata de o domnisoara din Bamboo si de un cioban. Asa ca voi lua atitudine. Si va rog si pe voi, toti cei ce credeti ca nu va reprezinta cei din scena politica de acum, sa luati atitudine. Sa gasim si sa sustinem oameni de care sa fim mandri ca ne reprezinta. Sa identificam valorile si sa le convingem sa se implice… Daca avem echipa, tot restul vine de la sine. Stiu ca ei exista, trebuie doar treziti.
Trebuie sa facem ceva. Nu e suficient sa ne plangem, sau sa bagam capul in nisip. Trebuie actionat. Eu nu mai astept o minune, ma apuc de treaba. Voi lupta pentru un grup de oameni capabili, care pot revolutiona un sistem de care toata lumea este satula. Voi lupta pentru o Romanie condusa de oameni destepti si integri, pentru o Romanie care sa fie un player international, nu curva de centura a Europei.. Voi lupta pentru o Romanie bogata, cu batrani bine ingrijiti, cu tineri carora sa li se ofere perspective, cu strazi fara gropi, cu hoti bagati dupa gratii, cu milionari pe merit, nu din furat.
Voi lupta pentru un viitor mai bun pentru mine si pentru copiii mei, in tara mea, nu printre straini. Voi lupta pentru o Romanie de vulturi, nu de struti, pentru ca asta este adevarul – am ajuns niste struti, cu capul in nisip si posteriorul la dispozitia tuturor analfabetilor – sper sa nu va simtiti jigniti de exprimarea plastica, asa cum am spus asta este realitatea!…suntem vulturi doar in businessul nostru, in zona noastra de comfort sau cand iesim din tara , asta daca nu ne trateaza vreun strain de sus ca avem pasaportul pe care il avem!

Ajunge! Haideti sa ne trezim!

CRISTIANA ALEXANDRA LEVITCHI
psihoterapeut-psiholog clinician specialist

P.S. TE ROG TRIMITE MAI DEPARTE, E PUTINUL PE CARE IL POTI FACE!

18 05 2010
Actiunea Radicala

Pentru X7f si nu numai. Autoarea scrisorii reproduse mai sus nu este dna. Levitchi, ci dna Alexandra Svet. Incercand sa aflu mai multe despre autoare am gasit aceste precizari: http://cristianaalexandralevitchi.wordpress.com/2009/08/07/despre-igiena-pe-mail-si-net/. Cine este Alexandra Svet? PR la Q Magazine, revista condusa de Floriana Jucan. Cine este Floriana Jucan? Inainte de a-si face aceasta revista, a fost protagonista afacerii Vettovaglia iar apoi sotia lui Gigi Kent. Cine vrea mai multe amanunte, sa dea o cautare pe net si se va lamuri cum s-a certat Floriana Jucan cu ambasadorul elvetian pe impartirea prosoapelor cand a iesit la iveala amantlacul diplomatului casatorit cu etnica de pe malurile Dambovitei. Citata in textul scrisorii drept exemplu de manager, Floriana Jucan a scris si o carte pe tema aventurii respective, “Ambasadorul”. http://www.independent.co.uk/news/world/girls-sex-spy-saga-shocks-staid-swiss-1345742.html Utile sunt si informatiile de aici pe tema cu pricina: http://www.rezistenta.net/2009/09/cine-e-in-spatelealexandrei-svet-se.html Poate inca as fi crezut in sinceritatea demersului Alexandrei Svet, daca nu as fi observat ca scrisoarea a fost publicata in perioada premergatoare alegerilor prezidentiale de anul trecut iar principala tinta de atac este Basescu, via EBA. A fost doar o forma abila de manipulare cu miza electorala si atat, se poate face o analiza mai detaliata a textului dar nu vad utilitatea aici.

18 05 2010
romeo

Ai foarte mare dreptate cristiana , toti aveti foarte mare dreptate..cu totii stim aceste lucruri si ca nu se mai poate. Dar diferenta intre noi si ei se poate face doar facand ceva concret si nu rezumandu-ne doar la vorbe. Daca vrem sa facem ceva concret ,cred ca deja ar trebui sa facem primul pas si sa infiintam aceasta miscare in mod oficial ,chiar daca pentru inceput ar fi doar aici pe net

18 05 2010
Vanda Lizeh

Eu vad lucrurile asa: O revolta/revolutie acum nu rezolva nimic. Adica noi ne ofuscam, suntem pe ei, pe mama lor, ii ciomagim un pic, ne ciomagesc si ei mai mult, eventual pica astia (EVENTUAL) si punem… pe cine in locul lor?! Ca asta e problema principala… n-avem pe cine pune in locul lor, ca-s toti la fel.
Asa ca situatia trebuie abordata altfel. Intr-o lume ideala, toti cei ca noi ni s-ar alatura, am forma un partid, poate nu la urmatoarele alegeri, dar peste 2 tururi am castiga. Ok, toate bune si frumoase. Daaaar… ati vazut vreodata Ferma Animalelor? Dap, si asta pentru ca nu exista “tineri incoruptibili”, cum ne place noua sa credem.
Pe de alta parte, s-ar crea un precedent, iar utopica (,) clasa politica urmatoare poate s-ar gandi de doua ori inainte sa ne aduca iar unde suntem acum.
Asa ca eu ma bag. Haideti sa facem campanie!!!

18 05 2010
Manifest « Diverse

[...] Manifest Poate e utopic… Dar atata timp cat nici macar nu incercam sa facem ceva, e clar: In Romania nu se mai poate face nimic. Manifest [...]

19 05 2010
IRQ

Haideti ca se scumpeste gazul, “Platforma radicală” ar putea stabili primul congres :)
Ce e de facut si cine face …

21 05 2010
Gigikon

Nimeni , nimic si niciodata. Mai avem vreo 4-5 luni pana ne ajunge cutitul cu adevarat la os si sa fim disperati , in asa fel incat sa fim uniti si sa facem ceva.

23 05 2010
xf7

Actiune, am verificat ce-ai verificat, e-adevarat un 90%. Daca vrei poti sterge acel post.

31 05 2010
cristiana alexandra levitchi

Scrisoarea care circula cu numele meu si datele mele in ea NU imi apartine ! Scrisoarea cu pricina NU este a mea ! Circula cu numele si datele mele pe internet si pe emailuri
iata mia jos :

Rog a da celor care v-au trimis emailul cu datele mele -
clarificarile de mai jos si a nu mai transmite mai departe scrisoarea
respectiva cu datele si numele meu in ea ci cu numele autoarei.
http://www.cotidianul.ro/115100-Scrisoarea_de_pe_Internet_nu-mi_apartine

Sint deranjata la propriu (pe email si telefon) din iulie anul trecut
din cauza acestei scrisoari care mi se atribuie dar care NU este
scrisa de mine ci de Alexandra Svet. Confuzia s-a produs din cauza ca
unele pers nu stiu sa trimita un FW igienic (despre ce inseamna un FW
igienic cititi pe blogul meu)
Aveti pe blogul meu toate clarificarile si rog a avea rabdarea sa
cititi si sa dati mai departe clarificarea (aveti acolo toate datele
autoarei si film cu ea la TV – anul trecut).

http://cristianaalexandralevitchi.wordpress.com/2010/05/15/despre-o-scrisoare-care-mi-se-atribuie-insa-nu-este-a-mea/

http://cristianaalexandralevitchi.wordpress.com/2009/08/07/despre-igiena-pe-mail-si-net/

http://www.standard.money.ro/articol_110902/ce_spune_psihologul_despre_retelele_de_socializare_si_e_mail.html

Cine stie ce scriu si cum scriu s-a prins ca scrisoarea nu este a mea.
Cine doreste sa stie Ce scriu si Cum scriu sa citeasca la :
http://www.sensart.ro/si-dumnezeu-poarta-negru-uneori.html
http://www.sensart.ro/vorbe-fara-glas.html
Multumesc mult.

Verificati si Specificati sursa articolelor trimise pe email. Daca Nu cunoasteti sursa specificati acest lucru in mailul trimis de dvs.

Specificarea – ne scuteste de incurcaturi si neintelegeri. Trimiteti mailul cu BCC.

4 06 2010
xf7

Interesant ce spuneti, doamna, totusi, numele dvs era postat la SEMNATURA, nu la adresa. Deci facea parte din continutul articolului. Ce am postat aici am postat cu copy / paste, deci asta include semnatura. Oricum, textul este interesant si nu prea, din motivele aratate de “actiune”.

7 06 2010
IMPARTIALUL

LUMEA ESTE SATULA DE VORBE…..VREM FAPTE SI CAT MAI CURAND…CRED CA SE VA AJUNGE FOARTE RAU…..DAR CRED CA ASTA ESTE SINGURA SANSA CA OAMENII SA IA ATITUDINE SI SA SE IMPLICE ….IN GENERAL SCHIMBARILE AU AVUT LOC “CAND OAMENILOR LE-A AJUNS CUTITUL LA OS” …LA NOI CRED CA ESTE SI MENTALITATEA PE CARE NE-O INSUFLA RELIGIA CA SA FIM IERTATORI SI MILOSTIVI….PLUS CA SUNTEM CONDUSI DE FOSTII COMUNISTI SAU COPII LOR…VEDETI CE SE INTAMPLA CU LEGEA LUSTRATIEI….SINGURA SANSA DEMOCRATICA SI PASNICA SA SCAPAM DE HOTII SI COMUNISTII DIN POLITICA SUNT ALEGERILE CORECTE SI CETATENII BINE INFORMATI DESPRE ALESI…. AR TREBUI SA SE TINA CONT DE VOTUL ALB CARE INSEAMNA CA NU AI PE CINE VOTA IN COLEGIUL RESPECTIV , IAR DACA 50% PLUS UNU DAU VOT ALB AR TREBUI CA SA SE FACA ALTE ALEGERI IAR CEI CARE AU CANDIDAT SA NU MAI AIBA DREPTUL SA CANDIDEZE……VREM OAMENI NOI NE-AM SATURAT DE MAJORITATEA CARE SUNT IN POLITICA!!!!!!!!!!!!!!!!

7 06 2010
Metalshrine

De acord cu tine, insa, nu e nevoie sa postezi acelasi comentariu de mai multe ori.

8 06 2010
Marius

Stiu ca spun lucruri care pe unii altii ii vor deranja ca reproduc niste adevaruri si as vrea sa fac tot posibilul de a fi cat mai scurt si obiectiv cu putinta, sper sa si reusesc. Mesajul vostru e laudabil si as dori sa fie cat mai aplicabil si posibil. Eu deja mi-am pierdut cam orice speranta in politica in general si in tot ceeea ce inseamna efectiv convingere politica si din filmul care il dau la sfarsitul acestui mesaj o sa vedeti exact despre ce e vorba.
Asistam din pacate la o situatie aproape fara precedent in ce priveste caderea socio-economica a Romaniei sau, ca sa fiu mai realist si mai precis in haosul politico-economic al intregii Europe. Ne sunt inoculate conditionari care suntem obligati sa le credem adevarate, asa-zisele “masuri de austeritate” care nu tin de capacitatea noastra adevarata de a ne rezolva problemele economice ci de ramane la “cherenul” unor organizatii care pretind ca ne rezolva problemele cand in realitate ne cufundam intr-un haos si un regim totalitar care suntem conditionati sa-l credem adevarat.
Nu doresc sa mai lungesc vorba fiindca exista solutii reale, din pacate ignorate de mare parte din oameni fiindca populatia este manipulata in cel mai grosolan mod cu putinta si tinuta neinformata fata de realele posibilitati ale umanitatii care sunt inca considerate imposibile.
Invit pe cei interesati sa vizioneze macar o parte din acestea(recomandat ar fi sa vada toate partile) si sa fie liberi sa traga ei insisi concluziile asupra solutiilor pe care un astfel de sistem le-ar putea implementa, iar cei interesati imi pot raspunde pe adresa vmarius2010@gmail.com:
Zeitgeist
Zeitgeist 2

10 06 2010
Radu

Corect!..greu de facut dar nu imposibil

14 07 2010
cristiana alexandra levitchi

Pt xf7 : de pe email se preiau multe mai ales daca pers nu cunosc cum sa trimita un email….Aceeasi confuzie i s-a intimplat si regizorului Alex Tocilescu….pe internet circula o scrisoare cu numele lui in ea fara a fi el autorul……

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.